Konferencijos temų pristatymas 2020

1. Ant ko statomas verslas? Pasitikėjimas vadovu ir komanda

Aptarsime, kas yra protingas pasitikėjimas organizacijoje, kas neatsiejama kuriant pasitikėjimo kultūrą komandoje, kur yra ribos tarp pasitikėjimo ir kontrolės, kodėl vadovams kartais vis dar sunku pasitikėti komandos nariais.


2. B2B ir B2C santykių kūrimas. Kodėl klientai renkasi Jūsų produktą?

Aiškinsimės, kaip tinkamai plėtoti prekės ženklo „aurą“, siekiant įgyti bei išlaikyti teigiamą įmonės reputaciją, pelnyti visuomenės bei klientų pasitikėjimą ir lojalumą.


3. Pasitikėjimas ir pinigai. Kas iš jų eina pirmiau?

Aptarsime, kiek investuotojams, kurie neabejotinai siekia rasti kompanijas, galinčias išauginti verslą iki milijardo vertės „vienaragio“, reikšmingas pasitikėjimo kriterijus. Ar tie, kurie geba sukurti didesnį pasitikėjimą, gali užsitikrinti didesnes investicijas?